CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Saturday, August 23, 2008

烂GAG.. =p

哈哈,刚刚听到一个好废+搞笑的笑话。。可以讲系一个烂GAG(吾知系吾系甘用个GAG字 =P)

A君问: ‘ 知吾知点解个海系蓝色的?’
B君答: ‘ EH。。。吾知BOH!点解啊?’
A君答: ‘ 其实系海里面的鱼同我讲的。’
B君问: ‘ HAR?海里的鱼点同你讲啊?’
A君答: ‘ 因为当我在海里面问鱼这个问题时,我只系听到它答我BLUE。。BLUE。。BLUE甘 ,所以我 MAI知咯。。’(同常在水里面讲野都听吾清楚,最多都系听到BLUE,BLUE,BLUE)。。

0 comments: