CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Tuesday, August 26, 2008

终于明白何谓亲近主..

刚才与椰子系MSN倾完计,终于明白何谓亲近主。。但系我依然觉得亲近主好似系一件难事。。可能我依然未完全了解亲近主这回事。。但系目前的我依然好吾习惯拿起本圣经黎读。。除了习惯之外,最大的问题系我已经START我的REVISION。。我好怕我吾够时间温书。。所以除了那些笔记同埋参考书,我其他的书都吾想睇。。如有时间,我都会争取黎休息同埋温书,真系好担心睇圣经会令我吾够时间黎温书。。所以我真系好少睇圣经。。但系我吾会放弃睇圣经,只系吾会日日睇。。好想等我考完A-LEVEL个阵才慢慢地花时间去了解圣经里的心灵食物。。毕竟圣经吾系一本普通的书,一定要慢慢去了解神要向我们表达的信息,吾可以话当一本书甘睇,快快睇完就算。。现在的我真系除了考试,MAT都吾想捻。。虽然甘捻系吾NGAM,但系我别无选择。。哎。。如果可以,我都想两边都兼顾,但系现在的我只怕做吾到。。。。

0 comments: