CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Monday, August 4, 2008

疑问+苦恼

today told mom that im going to stay at 威哥's house for two weeks..she was like so shocked..she said "i thought you going with your friends and stay at a hong kong student's house"..then she asked who is 威哥..and how do i know him..then i told her that i knew 威哥because i went for talks bout 耶稣基督..he is a hong kong guy and he can offer me a place to stay..thats why im going to hong kong...

She wasnt quite happy when she heard that...she lectured me for some time and said 你信耶稣没问题,听下就好,尽量学好那方面的东西,所有信仰的宗旨都是好的,但不可太迷信,千万别接受洗礼,我吾钟意,
好恼那些信了耶稣然后话拜神不好,讲衰其他信仰的基督徒..如果他们叫你受洗礼,一定要记住我吾钟意!!after i heard this..i just dont feel good..i do believe in JESUS..but i dont want to do something that against my mother too...真是令我左右为难,好苦恼!!!然后我一直想,点算啊,心里希望真的可以做一个信奉耶稣的基督徒..但不受洗礼可不可以呢?

真系好惊以后当有人叫我受洗礼时,我不知要怎样婉拒和解析..现在真的希望有人可以跟我倾一倾。。haizz..

0 comments: