CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Tuesday, September 23, 2008

因为爱,所以爱 =D

今天发生了一件好奇妙的事情,由于昨晚训得吾系几好,所以今朝都好累,于是等到上巴士后大训一觉,就当我训得迷迷糊糊时,我的水樽从我书包度跌左出黎,但系我无发觉到,直到我落左车觉得口渴要饮水个阵才发觉我的水樽吾见左。。哎。。真系心痛,个水樽虽然吾贵,但都吾平,之前已经吾见左一个,今次又吾见,真系吾开心啊,影响了我一朝早的心情。。哎!!!

之后就如常的去上课,虽然个心话算了,吾见就吾见了,就当自己‘黑仔’,但个心其实都好耿耿于怀,但都无办法,甘多辆巴士,要上返今朝个辆巴士,一D都吾容易,所以都无捻过可以有机会找回个水樽。。

但奇妙的事发生了,我刚才放学返屋企,上到巴士个阵,又见到今朝个位售票员,我即刻弹起身,去返我今朝坐GE位睇下我的水樽系吾系度,但系见吾到,之后经过个垃圾桶,竟然比我见到我的水樽!!!哇,太感谢主啦!!主真的好真实,他住在我心中,他真的好明白我的需求,他知道我吾开心,所以就安排了我上返同一辆巴士,让我找回我的水樽,实在太感谢主啦!!

其实几日前我也经历了主的慈爱,他真的很爱惜我,因得到他的庇佑,所以我才能逃过一劫。。事情经过系甘GE,个晚热水器突然坏左,临坏之前仲喷出了好热的热水,烫伤了我的HOUSEMATE,其实个阵我已经系要去冲凉的,但因HOUSEMATE快我一步,就让她冲先,就系甘我逃过一劫,之后真系好感激主,是他让我避免了受伤。。所以真系觉得主耶稣他好真实=)

3 comments:

I. said...

wah.. recently you have been so hardworking to write blog o....

so u have become a christian already?? I wish you really enjoy and love your life now. =)

Take care ya!

Jacent said...

er...recently lazy already...haha..yea...loving my life now..thanks..you too..seems not bad..enjoying your life there in scotland..

Lady melody said...

wow...since when became a christian???? omygosh..unbelievable..i really tot i saw the wrong blog again...and u didnt tell me woh??haha..ok la, i know la, bcoz i seldom on9 so cannot blame u ma...

which church u go woh??

oh by the way, reading your blog is pretty hard for me la..i always have to guess what is that word ..haha...