CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Wednesday, October 1, 2008

大失预算~~

哎,一下忘记左这几天系大马的马来人大日子,所以全大马人都会一起开心放假,但对我黎讲就有D吾系甘好的一件事,因为邮政局都会放假一个星期甘耐,我急住寄D野比一个系下个星期生日的某人,但系因我一时大意,忽略左放假这回事,如果吾系我一定会早点寄D野出去,仲捻住如果可以准时送到比个某人,可以比个惊喜她,点知。。。哎。。今次真系大失预算。。惨啦。。呢次一定不能准时将D野送比人,希望个‘某人’当收到我份‘大礼’时,吾会介意已经迟左甘多日啦,至于个某某人,吾知你睇左呢篇野,知吾知个某某人就系你叻?哈哈。。慢慢估下啦~~ =P

5 comments:

eStHeR89 said...

wah...so pro ah..use cantonese one oh...didnt add my link in ur blog aso...ok la..fren like this la..

Jacent said...

wow...you so geng eh..know that i type using cantonese..haha..

you like changed a lot..din really meet you again since the form 4 buddha camp..glad to see you again..

Jacent said...

how come you know that this is my blog?haha..i din even put photos..so geng..

gackyz said...

eh. my birthday is coming too. LOL LOL LOL *shy*

eStHeR89 said...

wrong ppl...sorry...